iCamp: Андрей Капельцов. “Что нового в SEO в 2010 году”

Андрей Капельцов
podcaster.org.ua розпочинає публікацію доповідей, що були записані на львівському інтернет-форумі iCamp . Відкриває цикл доповідь Андрія Капельцова “Що нового в SEO в 2010 році”.

Доклад:

  • Продолжит ли SEO свое существование? Аргументы “за”.
  • Google Instant Preview
  • Google Maps
  • Google Instant Search
  • Google Page Speed
  • Google Page Rank
  • Ответы на вопросы слушателей:

  • устаревание страниц
  • вариация выдачи в зависимости от разных факторов
  • Google, который сам формирует тайтлы
  • Национальные зоны: много разных гуглов
  • Украинский и русский язык в УАнете.
  • iCamp: Андрей Капельцов. “Что нового в SEO в 2010 году” : 8 коментарів

    1. “Ґуґл саГешенс”, “домен УА” замість ЮЕй… “.уа” це якою мовою транскрипція з латинських букв?..

      Нажаль цей супер цікавий контент про SEO в цьому подкасті просто дзвенить закритістю українського ринку, впливом регіональної моди і мейнстріму на “фізику” е-Маркетингу, як науки.

      Ремарка до пана з Яндексу, якому важко проговорити українською більше хвилини. Як професіонал ви б мали говорити про англійську, як мову SEO, а не російську… Це очевидно.

      І наостанок найголовніше. І це найголовніше, нажаль, на хронічно “добавочному” ринку України неочевидно. “Создавать спрос” на україномовний контент – це ваш єдиний вихід, панове професіонали резиденти України. Ваша хронічна націленість на “вирощення ІТ буряків”, на слідування пост-совковим тенденціям попиту, плиття в мейнстрімі це продовження спадання в нішу, в маргінальність _всього українського ринку_. Наголошую: спадання всього локального ринку, а не окремо мовного. Як ви цього досі не розумієте в Україні, професіонали??! Вам потрібно важко і наполегливо створювати свій сегмент ринку, як створили його з нічого італійці, французи, поляки, фіни… І без інвестицій своїх потуг в національну мову тут не обійдеться – про цей практичний досід (італійців, франзцузів, фінів…) також багато разів сказано, чому ви цього не чуєте, професіонали ринку?

      Дайте мені адреси їх блогів чи що… Я б витратив пару годин свого часу на цю суперважливу дискусію з українським професіоналами локалізації і оптимізації. Якщо вони готові до професійної дискусії (я маю освіту в eMarketing), звісно.

    2. … Для справедливості потрібно зауважити, що подкаст містить в великій концентрації корисну low level marketing інформацію: оновлення пошуковиків, кешування, вплив персоналізації браузера, використання інструментів Google, плагінів FireFox… Мої зауваження стосуються лише “високого рівня” на якому SEO має точки дотику з еМаркетингом.

    3. Пан не з Яндексу, а також з SEO-Studio.

      Спасибо за ваш советы. Но мы видим пути своего развития несколько в другом свете, как и несколько в других словах. Nothing personal, just a business.

    4. Це добре, Роман, що Ви маєте свою точку га персрективи розвитку .UA зору як експерт цього ринку. Тоді можливо правильно було б на цьому наголошувати, що це “НМД”, “на мою експертну думку”, тощо. Я вчив еМаркетинг в Монреалі і бачив скільки місцеві профі докладають власних ресурсів і розвиток франкомовності .QC і це при тому, що вони знаходяться в 7-ми годинах їзди від Нью Йорку і їх франкомовний острівець просто плаває в морі англомовної інформації. Але вони, їх інтернет спільнота просто роблять чудеса з своїм сегментом інтернет ринку. Зокрема пошук французькою в франко-англомовному Монреалі (це їх Київ) означає отримання гарно проіндексованої, заточеної саме під локальний пошук інформації. Вони не намагаються досягнути якогось двомовного ідеалу, не чув я щоб місцеві пошуковики перекладали і змішували результати пошуку як Яндекс, але вони мають свій багатомільйонний ринок який годує на цьому .QC мільйони людей в тому числі всесвітньо відомих профі в еМаркетингу і SEO. Це дуже цікавий досвід і це також можливий шлях розвитку в домені .UA.

    5. … а, ще потрібно додати, що .qc це домен другого рівня під доменом .ca! Люли зробили свій сегмент ринку в фактично маргінальних умовах. Повторюю, в цьому .qc.ca мільярди грошей, сотні імен і професіоналів Мережі з науковими ступенями і всесвітньо відомими іменами. Той розвиток, як бачите Ви це соркіше регіонаоьний ab.ca, де засилля американського продукту, трендів, практична відсутність власного експертного Інтернет середовища… І це не дивлячись на всі нафтові долари цього краю (Альберти)… Подумайте про це, укрраїнські експерти.

    6. Знаю Романа Рибальченко як грамотного професіонала з інтернет-маркетингу, веб-аналітики і SEO. Повірте в Україні не так багато людей, котрі на свій вік досягли таких результатів.

      Напевне варто дискусію про україномовний сегмент Інтернету починати з того, що кожен зробив для розвитку цього сегменту, а не з того, що хтось інший повинен робити. Можливо тоді УАнет дійсно відбудеться.

      Розвиваючи Lviv Startup Club помітив, що людей, котрі насправді щось тут роблять не дуже багато, тому варто їх шанувати і поважати.

    7. До речі – стосовно розвитку україномовного сегменту УАнету – давно вже шукаю людину з котрою разом можна було б зробити аналог lib.ru з текстами українських книжок і перекладів. Якось сумно Всеволода Нестайко качати з російських сайтів. Та й проект міг би бути хорошим нішевим з простою монетизацією.

    Напишіть відгук

    Subscribe without commenting